Ny vecka, nya utmaningar!

Fast först en liten resumé från helgen. Lördagen var lugn och stilla. Inge större skandaler inträffade.

Söndagen var det träning med hundarna på Göteborgs Hundarena. Mycket störningsträning blev det. Vissa av våra hundar behöver det mer än andra :-). En trevlig stund var det i alla fall och det kändes som om det var rätt tänkt när det gäller upplägget.

Väl hemma så somnade hundarna och snarkade, det är jobbigt att träna, och det var nästan så att jag tog efter. Jag blev seg efter träningen. Känns som om jag har något på G i kroppen.

Lite senare på eftermiddagen åkte vi till en av vara LEK-kamrater för att fika och träffas. Det var trevligt och lika tjatigt som vanligt. Kul att hinna träffas en sväng innan jul.

Hemma igen tog vi det lugnt och tittade på TV en sväng och sedan var det natten!

Idag har jag varit på intervju och jag hoppas att jag får detta uppdrag. Mycket att göra och många olika saker och det känns som om det var ett krävande men ändå lite kul uppdrag. Håll tummarna kamrater!

 

Lämna en kommentar